123kubra Merhabalar tip 1 diyabet hastasıyım 29 haftalık hamileyim doktorum 39. Haftaya kadar bekleyebiliriz diyabetinden dolayı dedi benimle aynı durumu yaşayan var mı diyabet hastası olanlar nasıl doğum yaptınız acaba ?
kabakci-ayseeee 123kubra valla bende tip 1 diyabetim canim 14 yıldır ne yazıkki 29 yaşındayım.bende iki evladım var üçüncüye hamileyim ilk kızım 38 de doğdu sezeryan ikincide 36 da ama diyabetli alakası yoktu ikincinjn oksijeni azalmıştı.. ilkinde riske atmayalım seker bebegi sisirmesin diye 38 de aldılar
123kubra @kabakci-ayseeee acaba diyabet hastaları normal doğum yapamıyor mu hep normal istemiştim ama ikimiz içinde sağlıklı olan olsun tabi
kabakci-ayseeee 123kubra amin canım.. sanmıyorum bence hersey yolundaysa sekerlerin normalse sorun olacağını sanmıyorum.. benim imkansız çünkü hep yüksek