CayGetireyimMi İlkinde ali ipege gittim memnun kaldım 22 dak bakmisti. Simdi Bi değiştirelim geldi. Tecrübelerini de yazar mısınız?
Eylb_ CayGetireyimMi ben Ali İpek’e gitmiştim yarım saat kadar sürmüştü ve memnun kalmıştım, tekrar gidecekseniz bu sefer deniz esinler olabilir çünkü ali bey radyolog deniz hanım perinatolog bildiğim kadarıyla. Farklı bir göz olabilir 😊
asilyigitq1 Bende Detaylı ultrason için özel Memorial hastanesine gitmiştim Doç.Dr.Ertuğrul Karahanoğlu çok da memnun kaldım gitmek isterseniz öneririm
CayGetireyimMi Eylb_ evet canim ben de bugün onu aradım bakakim yüksek ihtimalle deniz hocaya ya da gulenay hocaya gideceğim:)
Eylb_ CayGetireyimMi benim doktorum da deniz hanım ve Ali beyi önermişti. Ben o zaman detaylı için Ali beye gitmiştim ama. Deniz hanımın fiyatları ne kadar olmuş acaba
CayGetireyimMi Eylb_ 1500 TL deniz hoca. Ali bey 1000 TL. Ama ali ipek radyolog ben de memnun kalmıştım ama hocam yeterli değil radyolog önermiyorum dedi. Bu gebeligimde perinatologa girmek istedim.