sonnenschein Sanki hiç zaman geçmeyecekmiş gibi geliyordu ilk aylar şimdide de hızlandı sanki sizde durumlar nedir güzel anneler🥰🥰
Mlkkrcn sonnenschein ben hareketlerini merak ediyorum, 27. Haftanın başında çok hareletliydi, 5 gündür azaldı, yani gün içinde cok hissediyordum şimdi az, sende de öyle mi? Normal mi? Aşırı endişe yaptım
sonnenschein Mlkkrcn biz daha 27.haftaya yeni girdik sizin kaçıncı hafta? Zaman geçtikçe azalacak sanırım hareketleri yer alanları daraldığı için 32-33.haftalarda öyle okumuştum canım 🌸
Mlkkrcn sonnenschein ben 28. Haftadayım. Doktora geldim gözüktüm şimdi iyiymiş durumu. Yok canm gün içerisinde en az 10 kere hareketini hissetmen gerekiyor yani sayman takip etmemiz lazım eğer azalma olursa direk beklemeden doktora gidiyorsun. Bu hareketlere sadece tekmeleme değil dönme vb. Hersey dahil. O yüzden cok korktum bende normalde yemek yedikten sonra tepki veriyordu dün vermedi, uyandırmaya calıstm uyanmadı da. Ama herseyi normal cıktı şimdi şükür. Cok korkmuştum bende o yüzden
Es-12 Yaa ne güzel 16 haftadan selamlar planlı bi gebelik olduğu için ha adet oldum olmadım kese gizuktu bebek bebek var kalp atisi derken sukur 16 haftayı gördük ama çok uzun geldi umarım bundan sonrası saglikli ve hızlı geçer ne kadar zor olsada hamilelik benim için zor bi dönem
Sevvl sonnenschein valla takıldık kaldık sankı 50lerde yada bana gecmıyor koz zaman sevmedım hamıleleliği😂
sonnenschein Sevvl geceleri tuvalet seansları geri geldi o zorluyor beni bir de sabah uyandığmda dayak yemiş gibi oluyorum belim falan seninde öyle mi canım 😅