Bir kerelik çip asilama deneyecektik klomen kullandım ki ben her ay aslında yumurtlayan biriyim neyse bu ay da yumurta 15 cm de falan.kalmis Bi tanesi. Doktorum da bir kere denicex en iyi haliyle olsun dedi boşuna maddi manevi ugrastirmam seni dedi regl bekleyip diğer ay başka ilaç kullancam. Umarım diğer ay olur bu ay hayatım aşırı stresliyim çok koşturmaca içindeyim zaten bu durumda olmaması belki hayırlı oldu