Mervekara5 merhaba benimde 9. Haftadan beri lekelenmelerim oluyor plesanta aşağı yerleşimli bundan kaynaklı dedi doktorum. Şükğr yukarı çıkmaya başladı ama hala lekende yaşıyorum Progesteron kullanıyorum şuan 21+3 üm doktor herşey yolunda dese de endişeleniyorum.