mistocookie gençler.. 31+6 dayız. 2 gündür gribim, herşeyi geçtim de sırtıma bıçak splanıyor sanki. nedir bu? yaşayan var mı? bu haftlarda olabiliyor mu?
Sila66 mistocookie 26 haftadayım bıçak degıl 10 bıçak gırıyor sankı sırtıma genısledıgımızden olabılır bebısler büyüyor bızı sıkıstırıyor❤️
KumsAlyaa mistocookie 35. Haftadayım haftalardır sırt ağrısı çekiyorum özellikle fazla oturunca çok daha fena akşamları tutuyor birde genelde o yüzden misafirliğe filan artık gitmiyorum çünkü oturduğum zaman 15 dkdan fazla hemen patlıyor sanki sırtım eşim ağrıyınca hemen biraz masaj yapıyor sonra kalkıp bir ili tur yürüyorum öyle öyle geçiyor ama magnezyum verdi doktor bana suya atılan onu içiyorum biraz daha ağırısı azaldı geçmedi ama azaldı
mistocookie Sila66 ay tamam o zaman valla korktum.. napsak biraz geçer. çalışıyorum da yatacak durumda değilim gündüzleri:(
Sila66 mistocookie ben de yatıgımdan oluyor sanıyorum çok yatıyorum ama dınlenmen de gerek senin tabıkı
mistocookie KumsAlyaa yaaa, o zaman ben kadın dogum doktoruma söyleyeyim hemen. belki bana da bir çare bulur
KumsAlyaa mistocookie bir sor canım istersen benim öyle biraz hafifledi ama yine tutuyor yani akşamları eşim iki ovuyor bende kalkıp biraz yürüyorum hafifliyor
mistocookie KumsAlyaa benn de akşama masaj yaptırıcam. nefes alınmıyor ağrıdan, nasıl birseydir ya. kalp krizi geçiriyorum sandım🤣🤣🤣
KumsAlyaa mistocookie ay aynen canım ağrısı çok kötü nefes almayacak gibi oluyorsun birde o ağrı kaburgalarada vuruyor çok kötü cidden resmen sırtın kopacak gibi oluyor çok zor