Arkadaşlar 15. Haftayım çok fena dişim ağrıyor resmen ızdırap oldu ama. Diş hastanesine gittim, özele gittim asla antibiyotik vermiyorlar önermiyoruz diyorlar dudaklarım yara ağzım yara yanağım şişti. Doğal yöntemler varsa bildiğiniz diş ağrısı için lütfen yardımcı olurmusunuz artık sinir sistemimi alt üst etti migrenimi tetikliyor