Bekleyenler aslında en iyisini siz yapıyorsunuz çünkü erken kalkınca kahvaltınızı yapıyorsunuz öğlen yemeğinizi yiyorsunuz gün bu şekilde devam ediyor aslında bu şekilde daha sağlıklı çünkü 12 13 saat anne karnındaki bir bebeği aç bırakmak doğru değil bunu doktorum söyledi birebir ve kızdı o kadar geç saatte uyandığım için 😒 sizde mi erken kalkıyorsunuz derseniz hayır bende 11 12 den aşağı kalkamıyorum doktorum uyardığı halde aslında erken kalkmaya alışmıştım ama şuan rahatsızlığım olduğu için kalkamıyorum ve resmen vicdan azabı çekiyorum 😒😒🌺🌺 elimden geldiğince erken kalkmaya çalışıyorum 🌺