Sol yumurtaligimda 9 cm lik kist vardı o zamanlar çocuk düşünmüyorduk, doktoruma da çok güveniyordum laparoskopi ile aldı kisti. Sonrasinda visanne kullandım 1 yıl sonra dkh ile destekledim çocuk hala istemediğimiz için. Bıraktıktan 3 ay sonra normal yollarla hamile kaldım ama kesinlikle çocuk istiyorum diye sartlamadim kendimi hiç. Hatta doktor bir yıl normal yollarla dene hamile kalmazsan tedaviye başlarız dedi. Ben de hiç kendimi yipratamam dedim olmazsa da tedaviyle filan uğraşamam şart değildi çocuk benim için çünkü. Sonra normal yollarla hamile kaldım hem de beklemiyordum bu kadar çabuk, başta alisamadim bu fikre ama şu an çok sabırsız ve de heyecanliyim bebeğime kavuşmak için, 33. Haftadayiz 🥰