busrabrbr Arkadaşlar normalde bedenim 80 b idi ama artık sütyenlerim asla olmuyor taşıyor göğüslerim :( emzirme sütyeni alayım diyorum e bebekte indirimde şuan 19 haftalık hamileyim . Sizce 85 mi 90 mı almalıyım ? Kararsız kaldım yaaa
incitanem94 busrabrbr ben bir beden büyük almıştım ama göğüste sırtta iki beden büyüdü küçük geliyor aldığım. Kişiden kişiye değişiyor ama hiç büyümeyenlerde var.
Mutlulukkk busrabrbr Mervekara5 incitanem94 herkese toplu cevap olsun belki baskalari da gorur sonradan 😂 sudyenle alakali paylasim oldugu icin yaziyorum. Normalde biz 75-80 vs bunlari beden diye bilirdik; a’sı ve b’sini sırt ölcusu olarak bilirdik ya (yada en azndan ben oyle bliordum bu yasima kadar😂) ama aslinda tam tersiymis. Gogus olcumuz A-B-C … Sirt olcusu 75-80-90 vs. Bende sudyen alacagim, bu yeni bilgiye gore bakacagim o yzden 😂 sizde dikkat edinnn. Ozetle kac takiyorsun diye soruldugun da 80 degilde A takiyorum diyecegiz mesela 😂 haberiniz olaaa 🌺
2022bebeki busrabrbr 90 almalısınız kalıpları dar ve süt kanallarını sıkmamasi gerekiyor kullanilan çamaşırın 🐣