AsyA_34 Papatyam136 Bende yaptırıcam haftaya canım bence korkma acısı regl sancısı gibiymiş 10 dk sürüyormuş korkarsan psikolojik olarak ağrı yapar rahat ol
Papatyam136 AsyA_34 inşallah ya ben bi kere çekimdi 4 sene önce açım olmuştu bu sefer dazla olmaz inşallah ya