Minaliy Kızlar nasipse doğum hazirana denk geliyor. Havalar sıcak olacağından ne alacağıma tam emin olamıyorum. Çoğunlukla 5 li hastane çıkışı mı alsam yoksa hep zıbınlamı dururlar emin olamadım. Kaç tane hastane çıkışı almalıyım.
AnneOluyorum35 Minaliy mayıs sonu benim ilk 0/1 ayı yine uzun tulum seklinde aldım 5 tane kadar diğerlerini zıbın şort takımı ve Kısa kola tulum şeklinde 3/6 ay aldım. Bi iki tane ⅓ ay aldım ileri aylara çok stok yapmadım gelişimini görmeden.ilk çocuğumda hiç giyemediği çok kıyafetler olmuştu
Eylulkelebegi Minaliy ben hastane çıkışındansa ayrı ayrı almayı tercih ettim e bebekten. Özellikle tulum zıbın ikili takım şeklinde aldım İnce terletmeyen uzun kollu çünkü doğduklarında sıcak da olsa üşürlermiş
casper12 Minaliy 3 takım hastane cıkısı aldım . 4 tane askılı zıbın yenidogan 3-6 ay askılı zıbın tayt falan aldım birkac tane yazlık 0-3 ay şort askılı tulum tısort aldım sımdılık
Ozlemtanirr Bende Haziran sonu gibi gözüküyor doğum daha alışveriş yapmadık anane babane kıyafetler alıyor ama ben nerden başlasam bilemedim bu ay alışveriş yapacağım siz nerden başladınız