Gzo D67 bende 3 hfta sonra ice dgru batma oluyordu smdi o gecti yanma var idrar tahlili yaptirdim bsey de cikmadi dikisden heralde dedim
Binnur-cam D67 etiketlememişsin beni şimdi girince gördüm .. Hiç kaşıntı şikayetim olmadı canım oyuzden bilemiyorum geçmez rahatsız edici olursa doktoruna sor illaki bi çözümü vardır..
Totanseyma @“Gns-gur” bende dün serklaj oldum çalışıyorum doktor 1 hafta sonra işine dönebilirsin dedi
Totanseyma @"Gns-gur önlem amaçlı da olsa insan korkuyor bakalım bu sefer inşallah sağ Salim kucaklarımıza alırız