Kızlar merhaba bugün tam 36+0 olduk gece 3 ye karnımın ağrısı ile uyandım ama sadece sol tarafta ağrı var kasığımdan bacağıma kadar vurdu karnım taş gibiydi hareket edemedim 1 saat boyunca kıvrandım sonra biraz hafifleyince uyuyakalmışım şimdi uyanınca hala sol kasığımda hafif ağrı var ve bebeğim hareket etmiyor normalde sabahları çok hareketli olurdu sizce neden olur hemen doktora gitmeli miyim