Fatos54 Merhaba hamişler,27 haftalık B12 değerim düşük çıkınca aile hekimim Apikobal verdi . Kullanan var mı ? İlaç prospektusunde hamilelikte kullanılamaz yazıyor.
mysweetbabyy Fatos54 oğlumda ilk 3 ay kullandım prospektuss bakarsanız çoğu ilacı kullanmamamiz lazım
CansuBG Ben daha yeni hamileyim bende başka bir durumdan b vitamini kullanıyordum kadın doğum doktorum kullandığımı değiştirip apikobal verdi hamilelikte kullanım için daha uygun olduğunu söyledi