Halidee canım ben öğrendikten ertesi gün kadın doğuma kontrole gittm zaten bayadr gitmemiştim ikinci hamileliğim benim bu.bakti kesesinin oluşacağı kısım belirginleşiyor su daha kese falan yoktu ikinci kez kan ver falan demedi iki üç hafta sonra gidicm kontrole kan verince daha stres oluyor aslnda anne bnce burada yorumlarıda okuyorum hep .ilk hamileligimde de kan vermemiştim ben öğrendikten sonra sadece kontrole gitmeye başlamıştım . Bu kez düşük çıkınca değer üzüntü oluyor kaygı oluşuyor ister istemez