Arkadaşlar merhaba eşim çok güzel bir ürün begendi ama ben pahalı diye almiyalim diyorum ama bir yandan da onu kırmak istemiyorum belki böyle biraz daha uyguna gelir diye düşündüm adidasta çalışan yada yakini olup personel indirimi yapabilecek varmı ki aramizda