Sibeltolga Kızlar sol kasığımda bi ağrı var dün geceden beri hafiften makatıma vuruyor 12+4 düz ve cok halsizim hc bsey yapasm gelmiyo tam yapıyım diye kalkıyorum geri oturuyorum cok halszm neypmam lazm
Gkceerdgn Normal canim bana da oldu.. dusunme gecer diye bi soz vardir oyle yapmaya gayret et benimde sol kasigim cok agriyodu. Gecti zaman ilerledikce
Sernnnnn- BuseBasderici Merhaba ben ilk öğrendiğimde 3,94 dü ertesi gün 12,78 oldu 3 gün sonra 65 oldu ve 1 hafta sonra 1672 oldu :) ve keseyi gördük inşallah sizde hamişsinizdir :)
Gzmocl Arkadaslar bende 29 haftayı bitiriyorum. Vajina bu bacaklarin birlestigi kisımda aramda agri oluyor oturup kalkarken artk cok zorlaniyorum yururken normal yuruyemiyorum acaba bebekmi asagi indi ben anlamadim neden boyle bir agri
ghost35 Benımde 12.haftalardan berı var aynı agrı. 22. Haftadaym hla devam edıyo pantolon gıyerken bıle zorlanıyorum sanrm hc gecmıcek