Nurbade 3 gündür hafif adet sancısı gibi ağrılarım oluyor :) hoşgeldin 3.trimester mi diyoruz,sizin nasıl geçiyor
AzraFarah Nurbade sancım yok şükür, doğum pozisyonunu almış dedi doktorumuz, kafası aşağıda, sürekli baskı yapıyor, sürekli tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorum. 30+2 olduk, ikinci bebeğim, sezeryanla
Meribiri1 Nurbade 30. Haftadayım benim minnoş da doğum pozisyonundaymış, bir yandan gebelik şeker diyeti ile uğraşıyorum bir yandan huzursuz bacak sendromu , gündüzleri işe gidiyorum ahhh 32. Hafta gelse de bari bi tık rahatlasam diyorum
Nurbade Havuc makat gelişli mi 🥹 benimki makaş gelişliyken öyleydi sanki çıkacak gibiydi. Şimdi büyüdüğü için baskıdan heralde kasık ağrım var 🥹
Aysegulozak12 Nurbade benim kızımda makat geliş şuanlık daha dönmedi bir tekme atıyor çıkıp gidecekmiş gibi 😂 artık gece uykusuzlugu basladı 3-4 saat uyudummu sonra uyanıyorum nedense 😏😒 bundan hic hosnut değilm
Oznr001 Nurbade ben doktor a sormayı unuttum da ultrason kağıdında yazar mi makat geliş ya da baş geliş olsugunu
Nurbade AzraFarah sağlıkla vaktinde gelsin ❤️ Herkeste farklı ilerliyor demekki bende de baskı hissi suanlık yok
Nurbade Aysegulozak12 benim makat geliş olduğu zamanlar aklım çıkıyordu döndü Allah’tan 🥲 ben uykuya aşık biriyim normalde , geceleri uyanıyorum ayaktayım şuan olduğu gibi uyku gelmiyor 🥺
Mommy61 Meribiri1 ayy ben 30. Haftadayken inan o 2 hafta gecmiyordu ki izne çıkayım gerçekten zor, 34. Haftadayım şimdi öyle pek ağrım olmuyo resmen ben hamile değilmişim sadece çalışıyormuşum diyorum
Yasminkrc Mommy61 gerçekten cok haklisin bende gun sayiyorum 29+2 olduk bir an once 32. Haftanın gelmesini bekliyorum 🙄
Zehra-1207 Kızlar bişey sormak istiyorum 🤔 27 haftalık gebeyim ve genital bölgemde iç kısımda sivilce gibi şişlik oluşmuş normal mi sizde de oldu mu görünce panik oldum korktum bı an 🙄
Zehra-1207 Mommy61 teşekkür ederim canım haklısın önümüzdeki hafta Allah izin verirse gidince bı soruyum inşallah kötü bişey değildir