35 haftalık gebeyim doktor kontrolüm vardı bugün alttan muayene etmeyecekti falan çocuk doğum kanalına girmek istediği için kasıklarımda ağrı vardı muayene etti elini baya soktu acımadı ama resmen bebeğe dokundu yani, 2cm açıklığın var yatıralım akciğer iğnesi yapalım dedi. 2 kez nstye bağlandım ağrı çıkıyor ama ben hissetmiyorum yarın çıkarırlar mı?