Bebeğim her hafta 1 gün öne geçiyor. 16+6 olması gerekirken 17+6 oldu. Böyle olan var mı. Sonra normale mi dönüyor erken mi doğuyor? Bu bir de neden oluyor. Eşim uzun boylu, 4 buçuk kilo doğmuş ona mı çekti acaba ondan mı anlamadım. Doktor da adet tarihini 3 gün geriden başlattı böyle olunca 4 gün ilerde gözüksün dedi 🤔