Havuc Ne olur ne iyi gelir doktor krem verdi onu sürüyorum ama iyi gelmiyor ya kaşınmaktan deli olucam akıntı birde kaşıntı uyutmuyor artık bol su içiyorum dışarda tuvalete bile girmem iç çamaşırımı sürekli değiştiriirm nerden geldi bu bela bilmiyorum ya
miniceycey Havuc hamileliğimin başlarında oldum dr hem ilaç hemde iki tane fitil vermişti çok şükür kullanınca geçti onun haricinde ne denediysem geçmedi ve bi gün iyi diğer günler aynıydı fitil ve krem en iyisi . Bence dr kesinlikle söyleyin.
Zeynep1403 Havuc bende de aynısı oldu krem iyi gelmiyor. Bende enfeksiyon çıktı o yüzden antibiyotik kullandım. Birde eczanelerde şase şeklinde satılıyor suya katıp içiyorsun gece yatmadan önce sabaha kadar idrarını tutuyorsun o da çok iyi geldi bana zaten doktorum onu da yazmıştı. Son olarakta fitil de kullandım.
[silindi] Havuc iç camsrlrini yüksek derecede yika ayrı yıka ve ütüle suyuda 4 litre icmye çalış ilerlerse daha fzla rahtz olursun bide günlük ped fln kullanma o da mahvediyor insallh işine yarar bu tavsiyelerim ..
3babymom Havuc elma sirkesini suya ekledim çok değil azcik iyi geldi Onunla taharet al günde ¾ kez o suyla bı yıka Rahatlatiyo Dayanılmaz bı aciiiydi ne yapsam geçmedi ama şükür iyi geldi
Miniktirtil Yani sirke için vücudun florasini bozuyor derler ama ben sirkeli suyla yikamistim o bölgeyi iyi gelmişti dene istersen canım bi en azından kasintini alır
soulmate35 nutraxın cranberry 500 mg vitamin. doktoruna danış okeylerse kullan aşırı iyi kesinlikle tavsiye ederim enfeksiyon, sistit, mantar geçiriyor hemencecik
gkcnn Havuc ben önce zalain kullandım hiçbir işe yaramamıştı sonra travazol verdi doktorum iç çamaşırımı hep ütüleyerek giydim ve bir damla nioli yağı damlattım hep
Damla34567 @Havuc Karnıbahar suyu çok iyi geliyor İbrahim saraçoğlunu bir izle tam net öğrenirsin birde sirkeyle tahtret almak 🌸 benimde resmen kronikleşmişti bunları kaç gündür yapıyorum iyi şuan inşallah geçer
Havuc Damla34567 yaa sirke zarar vermez dimi yakmaz hiç yapmadım ama onu bir kaç kişi daha yazmış yarın yapıcam canım yanıyor artık dışarı çıkamıyorum kaşınıcam diye turuvazol mu ne bir ilaç verdi onu sürüyorum oda fayda etmiyor onuda sürdüğümde kaşınıyor
beyzacmvrc Havuc hamilelikte çok oluyormuş normalmiş o canım doktorum söylemişti bende kaşıntı yapmıyor ama akıntı devamlı var banada krem ve fitil vermisti İyi geliyor sonra yine aynı bebeğe Bir zararı yok bunun benim bildiğim
Merel Havuc Canim bende de olmusdu bekarken cook zor bilirim.. Ben bekar oldugum icin birsey pek kullanamadim acil de ki doktor rabbim din iman versin bana agizdan alinan bir ilac vermisdi cok da faydasini gordum ama eger evli isen alttan onun ozel fitili var cmm onu veriyor doktorlar hamile isen eger bebege zarari yok diye biliyorum kiz arkadasimdan o hamile iken kullandi. Rabbim yardimcin olsun
Kubra00111 Lavvawin ve monurol yazdı Dr fitile yeni başladım kaşıntım hafifledi bir tık bende de ömrü hayatımda ilk defa oldu kaşıntı akıntı idrar yaparken yanma berbat biseymis
Merel beyzacmvrc Merhaba inanin ki bilmiyorum ben ozaman bekar idim evleneli 4.5 yil oldu.. Bana agizdan olan ilaci verdi fitilin yuzunu gormedim doktor vermedi kizlik zarı patlatma ihtimali yuksek oldugu icin evli olsaydim hemen fitili yazacakdi