Denizgumuskaya
Hafizeipek
Üç ay önce ikinci doğumumu yaptım.. sıkıntılı bir hamilelik süreciydi ve doğumdan önceki gece çok ağladım, nasıl yapıcam, nolacak, ya bana birşey olursa diye ☺️ Ertesi sabah hastaneye yattım ve suni sancı verildi.. ilk doğumumda 10 saat sancı sürecim vardı, bu defa toplam 4,5 saatte doğurdum ☺️ Kötü düşünerek sadece kendimi üzmüşüm.. bol dua edin, inanın iyi olacağına,. Rabbim yardım ediyor hiç korkmayın ☺️