Yaseminturan_ Esraliiii Kesinlikle 1460 grm doğmuştu oğlum doktorum bana bütün iş yük sende işin kolay değil ama yapacaksın vs demişti hiç unutmuyorum zayıf bebeği doğurmak daha zor kim ne derse desin.
Yaseminturan_ Cayvarmiya Çok şükür suan 3 yasına girecek az kaldı zor bir süreçti ama atlattık kardeşi doğacak yakın zamanda heycanla onu bekliyoruz 🙏🏻🌸
ipekozlutirass Cayvarmiya haftaya çatı muayenem var bende aşırı korkuyorum, umarım senin gibi gülerek çıkarım 🥲🥲
nevamine ipekozlutirass aynen yakın zamanda benm de var cok korku var çatı muaneyenesi erken doğum olabiliyor diyorlar
Ege4535 humeyrasmother ben hiç öyle kaşar süt yumurta düzenli ve çok yemedim ama benım bebekte kılolu 😀😀 demekki yaradımk her sey yarıyor