Kızlar 34+1 im ve bacaklarımdaki çatlaklar 🫣🫣🫣inanılmaz canımı sıkıyor resmen aşağı doğru iniyorlar ve renkleri mor iç bacağımda da var lütfen yanlış anlamayın açık biriyim ve yazları elbise vs giyiyorum böyle görünecek oluşu beni kötü hissettiriyor ama şöyle bi sorum olacak doğumdan sonra da o çatlak yerleri mor mu oluyor yoksa beyaza mı dönüyor