0Iremssyl Kizlar merhaba. Sezaryen doğuma makyajlı girilebiliyor mu bilgisi olan yardımcı olabilir mi :)
Melisasak145 0Iremssyl ahahhaa ben o hatayı yaotim bı güzel makyajla gittim çocuğumu görür görmez hüngür hüngür ağladım hemşirelerin beni odaya çıkartırken ki konuşmalarını hatırlıyorum neolmus bu kıza 🤣 silelim öyle çıkartalım yukarı falan diyorlardı bı ıslak mendil gibi biseyle sagolsunlar makyajimi sildiler ben arafta gibiydim duyuyorum ama kipirdayamiyom misali buyuzden sadece fondöten şurup gidicem aziick
3babymom 0Iremssyl düğün makyajı gibi değil fondoten falan yapmadım Ama eyeliner dudak kalemi allık kullanmistm gerçi bı fark yok çünkü eyeliner her zaman kullanan biriyim zaten 😂 hiç vazgecmem
Lazz61 0Iremssyl inan makyajı görecek durumun olmayacak 😂 normal yada sezeryan farketmez terlemem, ağlaman, ıkınman vs kendin yüzünü yıkamak istersin ferahlamak için. En güzeli doğum bitince elini yüzünü yıkayıp makyajını yapmak kuzum
Dolphin16 Ay bacım ne makyajı normal doğum olduğu için ıkınmaktan makyajım kalırdı 😀😀 yüzüm gözüm şişti hep kan oturmuştu .