Kızlar ilk aylarda önemli olduğunu söyleyenler var. İlk oğlumda kullanmadım, eşim ikinci için alalım diyor uykuya dalarsin falan Allah korusun ilkindeki telaş olmaz rahatlık olur tecrüben olduğu için vs diye korkuttu beni. Ama ben birincide kullanmadım, babynestim var aslında onu biraz yukselsem ? Açıkçası bir kaç ay kullanacağım seye o kadar para vermek istemiyorum siz ne düşünüyorsunuz