17papatya Kızlar 5+2 de keseyi gördük doktor 2 hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi 2 hafta sonra 7+2 , 7+3 , 7+4 falan oluyo o haftalarda kalp atışı duyabilir mi acaba ya da da daha erken mesela 7.haftada
melekmommm 17papatya canım merhaba sen hamile misiinnn çok sevindim aynı zamanlarda tüp bebek yaptırmıştık yumurtaların döllenmemişti sanırım şimdi kendiliğinden mi hamile kaldın ?
17papatya melekmommm evet canım yaa kendiligimden hamile kaldım tüp bebekte embriyolarım bozulmuştu tabi öncesinde de 3 kimyasal 1 boş gebeliğim oldu doğal yollarla bu inşallah sağlıklı olacak inanıyorum 🙏🏻🙏🏻
melikedelibas @17papatya Duyulur canım korkma kalp atışı için doktorlar 8.haftaya kadar bekliyor ben 6+3 de duymuştum sağlıkla gelsin miniklerimiz 🤲
17papatya melikedelibas randevu gunumde tam 7 haftalık oluyoruz duyulur herhalde ya da 7+3 de mi gitmeliyim