Kızlar ilk doğumumda kayınvalidem yanımdaydı kendisi arkadaşım gibidir başımda kuran okudu duşa soktu belimi ovdu beni sakinleştirdi vs tam bir doulaydı yani :) zaten doğumum erken doğumdu ve bebek aşağıda oldugu için 3-4 saat içinde gerçekleşti. Şimdi kızım 3.5 yaşında ve kayınvalidem kızıma bakacak annem elindeki sakatlık ve panik atak nedeniyle yanımda olamaz hiç o ihtimali düşünmüyorum bile. Doğumu özel hastahanede yapacağım ve bu sefer ebem olacak sanırım sizce sadece eşimle doğumu gerçekleştirebilir miyim? Doğumdan sonraki kısımda yardımcı olabilir mi acaba. Şu an 32 haftalığım bi 30-40 günüm kaldı aklımda deli sorular 🥲 Hem kızımı evde bırakmak hem de doğumdan sonra ilk kızım gibi küvöze girerse vs. Eşimi işlemlerden dolayı neredeyse hiç göremedim ilk doğum sonrası hep yoğun bakım kısmındaydı ve psikolojik olarak bitiktik bu sefer saha tecrübeliyiz bi gazlayın beni 😀