usenmedimyaptimbirvelet Amorfati23 4 günlük anneyim 4 gündür düzenli sürerim ama oğlum emerken titriyorum resmen geçirmedi o da güya doğal diye onu sürüyordum ama krem veya gümüş kapak alacağım sanırım🥺
mrv_elvn_ Fuhen ben doğum yapmadım ama lansinoh aldım ve günde bir kere kullanmaya başladım şimdiden silmeye gerek yokmus o kremi kokusuz zaten bebeği tiksindirmiyor ben rahatsız olursam da ıslak pamukla temizleyip kullanırım ama krem genel anlamda iyi ve ise yarayacak gibi duruyor 🙏
mrv_elvn_ etkafa 33 de başladım canım bir hafta sonra doğum var inşallah önce başlayınca iyi oluyomus
Feyza03 Fuhen gümüş kapak kullandım sadece, sürme yıkama derdi yok.yarayı önlüyor ,acımaya başlasa takınca hemen acısını alıyor. Bana çok iyi gelmişti.