İkinci sezeryanım kızım 15 aylık bugn sabah hazırlandm hastaneye geldm en zoruda onu evde bırakmaktı cunkı tam kapıdan cıkacaklen uyandı ve anldı ağladı cok zordu. En zoru oydu. 9 gbi hastaneye geldm ve 10 gibi ameleyt ıcın hazırlanmaya götürüldm belden iğne yaptılar ve o iğne birtülü yerne yerleşmedi tam 4 kez o iğne cıkarıp taktılar. En son daha incesiyle deneyecem dedi madem öyle nedn bastaa denemedin ben deneme tahtasımıym!!! Neyse cok cok canm yandı ama sıktm dişimi. Ne sezeryan ne karnmdakk bebegi düşünemiyordm aklm evde bıraktgm bebegmdeydi;( amelyttn cıktm agrılarm uyusmamm gecınce basladı resmen onlra yalvardm ağrı kesıcıı verin diye aslaa vermediler ayagını hıssetmeyene kdr olmaz dedıler o acıyla 4 saat dayandm. En korktgm şeyse o ilk yürüyüştü cok şükür eşimn destegyle onuda atlattm . Ama devlette 3 gün kalıorsnz 48 saat yani 2 gece 3 gün ama yarn sabah cıkacam baglasalarda. Özelde ılk dogumu yaptm ertesi sabah cıktm devlette yaptım burda neden 2 3 gün bu durumu yasayan varmı ?