Bebgim2023 Yeniannis_ saat 00.00 itibariyle 3.trimester rabbim herkese sağlıkla doğduğunu da göstersin 🙏
Yeniannis_ defneemom bende 27 ye girdim Ne ara geçti anlamadım :) Sezeryan benimkide daha önce alınırsa benimde bi 75 - 80 küsür kalıyor sanırım 🤭
Yeniannis_ bebek_firarda uygulamada 91 diyor bende 75-80 arası diyorum 😂😂😂 Sanırım tek ben değilim az kaldığını hisseden sevindimm💃🏼💃🏼
Yeniannis_ defneemom ben kendi kafamda 38+4 de cıkarırım diyorum ama doktorun haberi asla yok😂😂😂😂 Heyecandan sanırım kararı da kendim verdim hahaha Sağlıkla gelsinde 38-39 da olur 😂😂
defneemom Yeniannis_ ay bende 38+3 istiyorum tarih cok guzel 23.03.2023😂 doktorumda tabii tarih guzelse olsun der kesin😂