Merhaba sevgili anneler. Bu konuda kimse net konuşamaz farkındayım doktorumdan da gerekli bilgileri edindim fakat tecrübeli annelerimiz veya daha önce böyle bir şey başına gelenler varsa bilgi edinmek amacıyla bu soruyu soruyorum. 35+5 günlük hamileyim. 3 gün önce doktor randevumda doktorum bebeğin kilosunun 38 haftayla uyumlu olduğunu 3100 gram gözüktüğünü (cihaz yanılma payıyla 2900) göbek ve baş çapının büyük olduğunu söyledi. Riskli bir durum yok sadece biraz tombik bir bebek fakat doğuma kadar bu çap 10 u geçerse sezeryan değerlendirebileceğimi söyledi şu an 9.3 kafa çapı. Doktorum normal doğum yanlısı. Gerekmedikçe sezeryan gündeme getirme kafa çapı daha da büyürse o zaman konuşuruz dedi. Daha önce böyle bir durum yaşayıp normal doğum yapan var mı acaba aranızda ?