Mavi25 Merhaba kızlar bugün bi göğsümden süt geldi yani süt dediğim rengi sarımsı kolostrum mu diyorlar onun gibi sizlerde bu haftada olup böyle bişey oldu mu
zeynepmom34 Mavi25 ay bende az önce fark ettim demekki 30 dan sonramı oluyor ne bende 30+2 yim bendede aynısı oldu
Busel Mavi25 20.haftadsn beri ara ada geliyor doktorumda süt üretmeye başladı çok normal kendi sızdıkca sorun yok sen sakın sıkma demişti 1er damla tarzında geliyor ara ara ikisinden de
Mavi25 zeynepmom34 bende 30+4 üm benimde yarım saat önce oldu aslında bugün göğsümde bi farklılık hissettim böyle kaşınıyor gibi de oluyor