Cansr aaa süre çok uzunmuş gerçekten. Acaba depremden dolayı hastane çok kalabalık diye mi bu kadar uzun süre de çıkıyor. Ben hamileyken sabah 9 da tahlil verirdim öğlen 2 de sonuçlar çıkardı. Birde devlette bana da boyunu kilosunu söylemezdi ve ultrason resmi vermezdi, kalp atışı dinletmezdi. 2 saniye bakıp hemen kaldırıyorlar. O yüzden ben hem devlete hem özele gidiyordum