Jgtcfvuuvjvgk Merhaba arkadaşlar nasılsınız iyisiniz inşallah bir sorum olacak di yardımcı olurmusunuz doktorum coraspin verdi her gün bir tane iç dedi ben çoğu zaman unutuyorum çok vicdan azabı çekiyorum benim gibi olupda sağlıklı doğum yapan oldumu olumlu olumsuz cevaplara açığım
Sena00 Jgtcfvuuvjvgk asla ihmal etmeyin o ilacı bende kullanıyorum kan sulandırıcı o bebeğe giden kan akışı için bakın yine söylüyorum asla ihmal etmeyin
SedaAnne İhmal etmeyin durduk yere vermez doktorunuz. Telefonunuza anımsatıcı kurun. Bende kullanıyorum. Bebeği besleyen damarda akım yavaş olduğu için, eğer böyle bi durum sizde de varsa vicdan azabı daha çok çekersiniz