Bende 28 haftalık hamileyim doktorum rennie duo diye bi ilaç yazmıştı ilk başlarda faydasını gördüm ancak 1 hafta sonra falan etki etmemeye başladı benim de şu bi kaç gündür çok kötü boğazım yanıyor uyutmayacak şekilde inşallah bi çözümü vardır çok kötü birşey geçmiş olsun size de