Mihsu Turkane97 kalp atış haftaları cinsiyeti haftaları sonrasında ayda bir :) ilk kızımda nerdeysenher gün gitsem yeri idi ama şimdi ikincide saldım çayıra 🥹😅
Papatyaa_01 Turkane97 5.haftada kese, 6.haftada kalp, 7.haftada bebeği görmek için gidebilirsiniz ben 6.haftada kalbini duydum 7.haftada bebeği gördüm tabi küçücük mercimek kadar bişey oluyo ne gördüğünüzü anlamıyosunuz bile :)
27ozlem Turkane97 bence 7. haftayı bekle canım çünkü öncesinde kalp atışı duyulamayabiliyor kimisi geç döllenme oluyor boş yere üzülme hiç
nidosh Turkane97 6+4-5 te gitmek iyi olur bence. Böylelikle çok yüksek ihtimalle kalp atışları da duyulur. Ben testimin pozitif çıkmasından 2 hafta kanda gördükten 1 hafta sonra gitmiştim
Yazmelegi_ Turkane97 7. Haftada gitmek daha mantıklı bence çünkü ben gittim erkenden keseyi gördük kalp atışını duyamadık ister istemez insan tedirgin oluyor 7 haftadan snra gittim kalp atışını duydum rahatladım önceki aklim olsa geç giderdim
Turkane97 Kızlar bi soruda soruyum sizden. Ben yeni Hamileyim usm 7 haftasinda gidersem, bende eger problemler varsa gec kalmammı? Muaineye?