Luba idrar kaçagından süphelenilmişti bendede ama temiz cıktı eger öyle bisey olsaydı 22 haftada oldugumdan antibiyotik verlcekti ve bebek icin risk demislerdi haftası sonlara dogru olanlar icinde erken dogum diyolar ama ne kadar dogru bilemem zamanında saglıkla gelsin insallah canım gecmis olsun🙏