B3-a6 hitap etmesi açısından tek isim seviyorum herkesin iki isim koymasını doğru bulmuyorum dillere pelesenk olmuş ikili isimlere onaylıyorum mesela mehmet fatih bey? ama asil çınar bey? asil belki çınarın karakteristik değil okunuşu karakteristik olduğu için yönetildiğini düşünüyorum ama ne konulacaksa da tek isim olmalı yani tadı kaçtı artık birbirinden bağımsız iki isim diye düşünüyorum diyeyim :)