Tam bende bununla ilgili soru soracaktım 😂 sat’a göre 11+1, usg göre 12 haftalık olduk ve 5 dakika önce göbeğime bakarken bahsedilen çizginin hafiftende olsa olduğunu gördüm hatta inanamadım eşime sordum o da gördüğünü söyledi, 12 hafta da mümkün mü çıkması sizce?