Elifmstf555 Kızlaar 32 haftamdayım bebek kıyafetlerini yıkadım ütüledim dolabına astım sizce hurçlayımmı yoksa 35. Haftada felanmı hazırlayım?
Newborn Elifmstf555 bence hurçlamana gerek yok tekrardan onları çıkartıp uğraşacaksın as gitsin canım
Binnur-cam Elifmstf555 bende 32+2 haftalığım oda takımını bekliyorum gelse hemen asıp yerleştiricem erken doğum riskim var hazır olsun nolucakki mis doğumdan sonra uğraşmayız
nur34_ Elifmstf555 bebegmzn odasi gelene kadar kendi odamda yer vercem bir sureligne sonra asilanlari asicm katlanip koyulnlrda cekmeclre koycm
Elifmstf555 Binnur-cam evet bende öyle yaptım yani düşündüğüm kadar basit değilmiş yıka kurut ütüle 3 günümü aldı😔 tüm günüm ütüyle geçti bugün
Newborn Elifmstf555 açıkçası ben planlamayı çok seviyorum son ana bırakmadan yana değilim canım o yüzden ben doğumdan 3 ya da 4 hafta önce yaparım galiba dursun çantada diye belki çok erken ama 😀
Binnur-cam Elifmstf555 doğrudur valla canım ben riskli gebeyim 2 aydırda kayınvalidemdeyim sağolsun eşimle ikisi hallediyorlar .. Ama Allah biliyor ya içimi tek kendim yapmak çok isterdimm hevesle 🥺
Elifmstf555 Binnur-cam ilk olunca insan bi hevesle herşeyini kendi yapmak istiyor. Kaçıncı haftadasınız acaba
Elifmstf555 Newborn bende aynı Şekilde ne olur ne olmaz diye yıkama ütüleme işini hallettim tek yerleştirip çantaya koymak kaldı☺️
Deletedmom_116 Elifmstf555 25 haftalıgiz🌹Ama ağırlamaya başladık Yada karnım büyümeye başlayınca ben öyle hissediyorum
Elifmstf555 Deletedmom_116 en güzel zamanlarınız ben 32 oldum karnım çok yok ama yinede oturup kalkamıyorum zorluyor rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin🤲
Deletedmom_116 Elifmstf555 guzelmi sanırım o sınırı geçtik biz😂❤️On gün öncesinde öyleydi sağlıklı olsun minnoşlar
Binnur-cam Elifmstf555 ben serklajlıyım hayırlısıyla bi 36 haftayı görsem dikişleri alıcaz sonra bebeğimi beklicez inşallah ne zaman gelicek bakalımm hayırlısı 🥰