Kuvvetlihisler Merhabalar 32.haftamı dolduruyorum ve hemoglobinim 8.5 doktor kesinlikle demir serum reçete etmem gerekiyor dedi.başına gelen var mı bunun yan etkisi ne oluyor,beni ne kadar etkileyecek,başka bilmem gereken ne var ?
Ahuum Kuvvetlihisler keşke hergün taksalar bana :) bunu taktırdıgın ertesi günü anlicaksın. Sırt agrılarım herşeyim gitmişti :) tüm dertlerim bitmiiti sanki .. çok hafifletip enerji veryor .. bende o haftada taktırdım
Pamuk Kuvvetlihisler küçüklüğümden beri 6ayda 1 5gun demir serumu aliyorum onu alınca tekrar dünyaya geliyorum
Ecem95 Kuvvetlihisler 13. Haftamda taktırdım biraz pahalı bir ilaç ama mis gibi olmuştum üşümelerim saç dökülmem tırnaklarımın kırılması halsizlik falan geçmişti 🥰
Rakibeozturk Kuvvetlihisler ben serum olarak aldım aynı şekilde vücudunuza iyi gelip sizi bir süre rahatlatacaktır emin olun
Kuvvetlihisler Ahuum iki gün ölü gibiydim mide bulantısı ağrısı had safadaydı bugün dha iyiyim ama hala şikayetlerim aynı
TvitySe Bende de eksiklik vardı günde 1 kere kullandığım ilacı 2 ye çıkardı . Ama aşırı kabızlık yabıyor bazen içmiyorum bile
Aktas3555 TvitySe kabizliktan dolayi demir serum istedim bende takıldı..hapla işkence ve yukselmiyor degerler
Zaferbusra Pamuk 1 kere takıldı bana özeldeydi doktorum o zaman takıldı devlette hastanesinde mi takıldı size? Devlet karşılıyor mu?
Pamuk Zaferbusra evet devlet hastanesinde 5 gün yatış gösteriliyor ilac raporu çıkarıyor doktor izinli hasta olarak serum alıp cikiyorum
Kuvvetlihisler Zaferbusra ilaç prası veriyorsun eczaneye ve devlet hastanesinde taktırabiliyorsun tek sorun özellikle büyğmmdevlrt hastaneleri yani araştırma hastaneleri takmıyor
meltembal19 Kuvvetlihisler evet ben de 2 kere aldım bu serumdan. kan değeri birden hemen fırlamadı ama yükselişe geçti. Siz de şifa bulursunuz inşallah
NeseY Bana da bugün doktorum yazdı ama devlet hastanesi mi yazması gerekiyor acaba bilemedim eczanede görünmedi raporum
Kuvvetlihisler NeseY yazan doktorunun onu rapor ermesi gerekiyor ben bir özel hastanede istek yaptırdım haliyle doktor orda diye bir de raporu işletme parası verdim sonra eczaneden ilacı aldık gittim her devlet hastanesi de takmıyor maalesef
Aktas3555 Kuvvetlihisler Bende daha yeni taktirdim persembe ve pazar günü 3 gün arayla taktirdim..benimde değerim 8.8 di..haftaya dogumum olacak
Melike1234- Aktas3555 ilacinizin ismi nedir acaba ben gebelik öncesine taktirmistim ferinjet diye yine takılacak ama qnedir bilmiyorum kontrole gittiğimde yazacak değer yaklaşık 1 ay onces 8 de idi ve de ilacı ne kdr aldınız kac doz
Hlilal Bende taktırdım o gün uykun geliyor bol bol birde bende hafif kemik agırısı oldu ama geçti iki hafta sonra tekrar bakacak 32 haftalıkken takıldı yememi dikkat ediyorum pekmez üzüm şeklinde inşallah iyi gelir düzelir benimde 8.7 idi kan hapı iki kez kullanmama ragmen düştü
Gorkim Kuvvetlihisler etkisi falan yok serum almaya giderken mideniz çok dolu olmasın ben bir haşlama yumurta yiyip gidiyordum okadar 2şer doz aldım
Kuvvetlihisler Duyulurum demir ilacı kullandım aksi hiçbir şey kullanamadım gebelik sürecimde serumu aldım ancak 2 gün mide bulantısı ve ağrısından kendime gelemedim bu gidile kan takılacak doğumda erken doğum olmaz inşallah