dilarabasciftci Doktorum erkek dedi 13+1 de ama %90 ben hala %10 kısımdayım kız olma ihtimali 🙃🥲 Sağlıklı olsunda kız olsun çok istiyorum 💝
Mom_merve123 dilarabasciftci bana da 10. Haftada kesin erkek dedi yılların dpktoruydu hatta ama tutmadı sonraki doktorlar da hep kız dedi 20. Haftada detaylı usg de net kız olduğunu öğrendik🫶🏻🥰 Allah gönlünüze göre versin
dilarabasciftci Yaaa çok teşekkür ederim ilk bebişimiz oda hep içimden kız geçirdim eşimde kız çok istiyor erkek diyince bir tık üzülsekte sağlıklı olması en önemlisi ama çevrem hep erken söylemiş 13 haftada net belli olmaz değişir o daha falan dedi ama işte nasip artık 🥲🥰😊 16 haftada kontrole gidicem ozaman bakıcaz tekrardan
Mom_merve123 dilarabasciftci siz ne hissediyorsunuz peki ben en başından beri kız hhissettim dr erkek deyince hemen o hastaneden çıktım yanılıyor diyip başka doktora gittim gerçekten de yanılmış 🥹 ilk bebiş bizimde sağlıkla gelsinler inşallah
dilarabasciftci Mom_merve123 çok eşkili şeyler tüketiyorum tatlıyla hiç aram yok normalde çok severdim ama buna rağmen erkek dedi 🥲 benim de içimden hep erkek geçiyordu ama kendimi hep kıza alıştırdım inşallah sizin doktor gibi bizimkide yanılmış olur 😘
Mom_merve123 dilarabasciftci bende bende hep ekşi erik suyu şalgam suyu ekşi çorbalar istedi canım 🥰 bakalım hayırlısı olsun inşallah 🫶🏻
birannis_ Ben ilk gebeligimde erkek olduğunu hissettim ve erkek oldu şimdi ikinci gebelik ve hiç hissedemiyorum kalbimden kız geçiriyorum inşallah kalbimize göre verir Rabb’im 🙏🤲bizde 12+5 günlüğüz bakalım pazartesi görebilecek miyiz cinsiyetimizi 😊
dilarabasciftci birannis_ allahım hepimize sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin gönlümüzden ne geçiyorsada onu versin inşallah 🙏🏼😘🥰😍
butterfly4 @dilarabasciftci yanılmış da olabilir tabi, bana da 13. haftada kız dendi, 17. Haftada erkek dendi, hiç öğrenmemiş gibiyim şuan detaylıyı bekliyorum