Canselnur Merhaba kızla 30+5 hamileyim bebeğimin hareketlerini az hissediyorum doktorada gittim bügün normal herşey yolunda diyorla böyle durumda olan var mı ?
MadameHappy34 Canselnur 30+1 buaralar daha hareketli ve sertlestigini hissediyorum,29+5 doktorumu gördüğüm de her şey yolunda dedi sertleşme için çatı muayenesi de yaptı sorun yok dedi.