Kyagci38150 Merveylmz1 11 haftalık oldu cinsiyetini çok merak ediyorum haftaya cuma randevum var . Bir kızım var . Aslında cinsiyet umrumda değil yeterki sağlıklı olsun ama insan merak ediyor yinede 😊
Babyykmz Merveylmz1 10+1 iz daha 🙈 biz bu eylul bebeklerine ne giydirecegiz ya hemen önüde kış bide ilk gebeligim tamamen tecrubesizim 😀
Merveylmz1 cagla9094 mide bulantısı çok zor özellikle sabahları midede bir şey olmayınca kötü oluyor 🫠
cagla9094 Merveylmz1 Aynen öyle aşırı zorlanıyorum prilam kullanmaya başladım şimdi biraz daha iyiyim şükür
Gamzesiratas Merveylmz1 Erkek hissediyorum ısrarla ama kız hissetmek için zorluyorum kendimi oğlumdan sonra gözüm korktu 😂😂
PrensinAnnesi61 Biz de yarın tam 10 haftalık oluyoruzzz. 2 hafta sonra cinsiyet mi öğrenebiliyorum yaniii ayyyy heyecanlandımmm 😇😇😇