EsraaaaK vallahi ben öğrendim 9. Haftada tatile çıktım 3 haftada 3 ülke gezdim. Ortalama günde 25 bin adım attım. Çok eğlendim doktorum onayıyla hepsi tabi. 16. Haftada doktor bana çalışmama raporu verdi aslında bi şeyim olduğu için değil ikiz gebelik riskli gebelik olarak değerlendirildiği için ondan sonra almak istediğim bi eğitim vardı fırsat bu fırsat onu aldım. Yurtdışında yaşıyorum 25-26 haftalarda Türkiye’ye ailemi ziyarete geldim gezdim tozdum eğlendim. 28 den sonra ağırlık bastı ağrılar oldu bel ağrısı vs. 32 den sonra ağrı sızı epey arttı ama yine gezebiliyordum. Son iki haftadır epey zor her şey sadece yemek yapabiliyorum. Uykular haram oldu. Oturmak,kalkmak yürümek filan zorlaştı. Şu aralar evdeyim ve uzanarak geçiriyorum süreci. 😂Hiç olumsuzluk olmadı mı tabi oldu. Bebeklerden birinin suyu da azaldı,aralarında kilo farkı oluştu ve ikizden ikize transfüzyon sendromu şüphesi de oldu, birisinde gebelik haftasına göre gelişim geriliği de oldu. Hep erken doğum gerilimi yaşadık. Ama kanama,hastaneye yatma vs hiç olmadı. Tüm bunların ikiz gebelikte oluşabilecek komplikasyonlar ve sıkı bi takiple çözülebilir olduğunu gördük. Tabi bizde şüphelenilen olmadı çok şükür ama olsa da sıkı takip ediliyorduk. Her doktor randevumuz gerginlik ve sıkıntı doluydu ama eşim de bende çok rahattık açıkçası. Stresten uzak durmak çok önemli bence. Genel olarak 32. Haftaya kadar tek gebelik gibiydi benim için. Kusma hiç yaşamadım mide bulantısı vs sadece sabahları mide kıyılması gibi oldu o kadar. Şu an ödem ve parmak uyuşuklukları ile başım dertte,aldığım kilolar da çabası 52 .5 ile hamile kaldım 73-74 üm şu an. 😕1 Mart planlanan doğum tarihi 36+6 sezeryan olacak doktorum normal doğurabilirsin dedi hatta teşvik etti ama ben risk almak istemiyorum. Sürpriz yapmazlarsa tabi. Bu arada iyi beslenmek dengeli beslenmek çok önemli. Protein ve sebze ağırlıklı.