Nslhnf 40+2 günlüğüz 2. Gebeliğim ilk doğumum normal şuan 3300 kg baş çevresi biraz büyük dedi çatı kontrol yapacak yarın sabah sancı vs yok henüz sizde durumlar nasıl
Tubatgn Nslhnf 2 cm açılmam var Bebiş çok hareketli Yarın kontrolüm var Üniversite hastanesi takipliyim bekliyoruz
Minikmucizem199 Nslhnf 40+6 hamileyim yarın sabah yatış verdi hiç bir bilirti yok suni sancıyla başlayacak hakkımızda hayırlısı olsun
Nslhnf Tubatgn Sağ Salim kucağına alırsın inşlh yarın sabah bende kontrole gideceğim devlet hastanesi takipliyim yarın çatı kontrol yapacak ilk kez
Senasome Minikmucizem199 neden suni sancı gerekiyor acaba? 42. Haftaya kadar zamanı yok mu bebek belki hazır değil belki bıkac gun sonra çıkacak ?
Nslhnf Minikmucizem199 ilk doğumum suni sancı ileydi benim de çok kolay ilerliyor bir avazda kucağına almayı nasip etsin rabbim
Nslhnf Senasome ilk doğumum suni sancı ileydi gebelik şekerim vardı benim de o yüzden doğumu başlattı 40+6 41 hafta dolacak yarın 42 den gün almış olacak hiçbir sancı belirti yoksa suni ile deneyebilirler bebek kakasını yemeye başlıyor diye riske atmıyorlar çok fazla
Minikmucizem199 Senasome ilk doğumum da 42 beklemiştik ama faydası olmadı o yüzden beklemeye gerek yok diye birde bebeklerin artık suyu azalıyor kaka yeme ihtimali oluyor Kendi sancım olmuyor
Minikmucizem199 Nslhnf Amin Allah razı olsun inşallah 🥰 şuan duaya çok ihtiyaçim var benimde ikinci doğumum ilk doğum da öyle olmuştu zor geçmişti vakumla almışlardı o beni çok korkutuyor 😞😞
Senasome Nslhnf insAllah sende suni sancı başlatmalarına gerek kalmaz kendi kendine başlar sancın.. sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun
Nslhnf Minikmucizem199 benim ilk doğumum güzel geçmişti inşlh bu da normal olur ve sağ Salim kucağımıza almak nasip olur ikinci doğumlar daha iyi oluyor diyorlar hayırlısı bakalım
biranneadayi15 Nslhnf ayyy çok geçmiş olsun canım benim sağlıklı uzun ömrü olsun ben daha doğurmadım bebeğim aşağı inmemiş bile iki saate hastaneye yatıcam suniyle başlayacaklar dua edin çok korkuyorum ❤️
Nslhnf biranneadayi15 korkma kuzum Allah’ın izni ile sen başarırsın dişini sık eğer terleme üşüme başlarsa sakın vazgeçme çok az kaldığı anlamına gelir terleme üşüme son aşama açılmada ondan sonrası ıkınma
biranneadayi15 Nslhnf Allah razı olsun canım benim suni sancı hap içtim bekliyoruz çok sağol güzel duaların için