melyke kahvesever__ bulantılarım biraz azaldı daha rahatım şimdilik ama karın ve kaşık ağrılarım oluyor onlar da normalmiş🥹 sizin nasılll cinsiyet öğrenebildiniz mi acaba 😂
MiracLina Pazartesi kese gormeye gideceğiz anlayacağınız daha hafta bile bilmiyorum ama tahmini tup bebeğiz de teyzeleri 4 + 4 hemen hemen
EbruDUNDAR-47 MiracLina yaa maşallah benim de tüp bebek 5.1 pazartesi kese görmeye gidicem dua edin bana da 🤲🏻😊
kahvesever__ melyke benim de sabahları çok mide bulantım ve yorgunluk halsizlik oluyor geçen haftada gittim doktora %60 erkek dedi