Aysenurdesign Sigara kullanan var mı kızlar henüz 4 haftalığız yeni öğrendim bi paket içiyordum günde 10 adet felan içiyorum ama tam nasıl bırakacağım bilmiyorum
Fnsengul Aysenurdesign öyle bir anda bırakılmıyor bilirim 🥺 17 haftalığım ve daha da geçen hafta bıraktım, çok çok canım isterse bi tane içiyorum ama gerçekten içinden içmek gelmeyecek bir süre sonra :)
Okayss Aysenurdesign bende içerdim midem bulanmaya başladı 6. Haftadan sonra ilk tiksindiğim şey sigara oldu şimdi 16 haftalık olduk eşim içtiği için canım istiyor ama içmiyorum umarım tiksinirsin cnm
Mello29 Aysenurdesign Nasil bıraktigimi ve senin de nasıl birakacagibi söyliyim elindeki sigarayi ve cakmagi atiyorsun 2 hafta agliyorsun sinirleniyorsun hatta hamile olmaktan nefret ediyorsun sonra yavas yavas fiziksel etkileri tamamen geciyor psikolojik etkileri yani sigara ictigin zamana duyulan özlem ise daha yavas ama yine de geciyor 4.haftada biraktim 37deyim baslarda dogurayim hemen icicem diyordum simdi cok sükür kurtuldum bir daha ağzıma sürmem diyorum.
Hccff Aysenurdesign ben neredeyse 7 8 sene sigara iciyordum. Birini yakar arkadan diğeri i yakardım. Seviyordum yani sigara içmeyi. Hamileligimi öğrendiğim gibi biraktim. Bazen dayanamayıp bir tane yaktigim oldu ama vicdanen içime çekemedim ve sigarayı bitirmeden attım. Bir süre sonra canım istememeye başladı. Hiç mide bulantım falan da olmadı benim tiksinti de yok. Direkt sigarayı bıraktım yani. Sakın ama sakın devam etme içmeye. Bırakılmayacak bir şey değil kesinlikle. İlk üç ay bebekte organ oluşumu oluyor. Böyle kritik bir dönemde sigara içip bebeğine bile isteye zarar verme.
Busece06 Mello29 ay aynısını yaşadım. Öğrendiğimde paketim dopdoluydu ve ben sigarayı çok severim yani hiç bırakmışlığım olmadı. 2 hafta inanılmaz kötüydü hatta çalışan anneyim rapor alıp kendşmi eve kapattım 😂😂 ama sonuç sıfır vicdan azabı 💕💕 litfen sadece 2 hafta sabret
Mello29 Busece06 2 hafta yataktan cikmadim resmen ben sürekli uyudum ve canim sigara istedikce su ictim valla ne yalan söyliyim kendimle gurur duyuyorum 🥰
TvitySe Ben bırakamadım maalesef suana kadar Allah’a sükür bir sorunum olmadı bırakamadım ama azalttım , ben resmen hamile kalmadan önce 2 paket içen birisidim öyle bir anda bırakmak beni elimi ayağımı tansiyonumu düşürdü
Paramedik16 Aysenurdesign canım ben 6.haftadam da bıçak gibi kesmiştim evet çok zordu hiç içme isteğim geçmedi doğurana kadar ama direndim bi de ikizdi o yüzden iyice korktum ağzıma sürmedim doğumdan sonra içmeye başladım tekrar
esiaks Aysenurdesign en acilinden bırakmanız lazım. Ben öğrendiğim gün bıraktım. Azaltmak vs işe yaramaz. Bebeğin organ gelişimi için ilk 3 ay çok kritik. Bebeğinizde ilerde kalıcı hasar bırakmak istemiyorsanız hemen bırakmalısınız.